نوشته شده توسط : هیپوتریپ

تفریحات رایگان در دبی

رایگان در دبی تفریح کنیم؟! به نظر جمله عجیبی است! در نظر بیشتر مردم دبی جایی گران قیمت و شلوغ است. جایی که احتمالا در ترافیک بزرگ راه هایش گیر می کنید و شاید در بازارهای آن جایی برای پیاده روی نباشد! اما بهتر است بدانید که علاوه بر اینکه در تور دبی می توانید از تفریحات بسیاری لذت ببرید، می‌توانید از مکان‌هایی بازدید کنید که بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای تفریح کنید و لذت ببرید

رایگان در دبی تفریح کنیم؟! به نظر جمله عجیبی است! در نظر بیشتر مردم دبی جایی گران قیمت و شلوغ است. جایی که احتمالا در ترافیک بزرگ راه هایش گیر می کنید و شاید در بازارهای آن جایی برای پیاده روی نباشد! اما بهتر است بدانید که علاوه بر اینکه در تور دبی می توانید از تفریحات بسیاری لذت ببرید، می‌توانید از مکان‌هایی بازدید کنید که بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای تفریح کنید و لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید با خرید هوشمندانه تور دبی و یا بلیط هواپیما و هتل در دبی در هزینه‌ها تا مقدار زیادی صرفه جویی کنید. نگران خوردنی‌ها و تهیه غذا نیز نباشید. شما می‌توانید در دبی گرانقیمت‌ترین غذای جهان تا ارزان قیمت‌ترین آن را تهیه کنید. خوب ابتدا بهتر است باما همراه باشید تا با تعدادی از تفریحات رایگان این شهر عربی پر طرفدار آشنا شوید.

از زیباترین آب‌نمای خاورمیانه بازدید کنید!

می‌خواهید از تفریحات رایگان در دبی بهره ببرید؟ پس از آب‌نمای دبی دیدن کنید. این آب‌نمای بی‌‎نظیر در نزدیکی دبی مال واقع شده است و به زیباترین رقص آبی در جهان شهرت دارد و همچنین رکورددار بلندترین فواره‌ی دنیاست. این آبنما از ۵ دایره تشکیل شده که با قوس‌هایی به هم وصل شده اند. طرح آن را از آبنمایی که رو به روی هتل مشهور بلاژیو (Bellagio) ساخته شده بود برگرفته اند؛ این هتل از مشهورترین اقامتگاه های شهر لاس وگاس محسوب می‌شود. اما مطمئنا آبنمای دبی از این سازه‌ی آمریکایی بسیار وسیع‌تر است. این سازه آن قدر قوی است که در یک چشم به هم زدن می‌تواند آب را تا حدود ۱۵۲ متر به بالا پرتاب کند. هر زمان که به دیدار این سازه ی دلفریب بروید چندین تماشاگر در حال لذت بردن از زیبایی های این آبنما هستند و جالب این که شما از ۳۰ کیلومتر دورتر هم می توانید شاهد رقص زیبای این آب‌نما باشید. بازدید از این آب‌نما کاملا رایگان است پس آن را در تور رایگان دبی خود قرار دهید.

 



:: برچسب‌ها: دبی , جاهای دیدنی دبی , بدون هزینه در دبی سفر کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 شهريور 1397 | نظرات ()