3 روز گشت و گذار در دبی
نوشته شده توسط : هیپوتریپ

روز اول:

برج خلیفه دبی

به طور حتم، امکان ندارد به دبی سفر کرد و از برج خلیفه دبی دیدن نکرد. بلندترین برج دنیا با ارتفاع 828 متر و 163 طبقه!  شما می­ توانید برای بازدید از این برج حدود 3 ساعت زمان در نظر بگیرید. منظره بالای برج بسیار زیباست و می‍­توان با آسانسور مخصوص بازدید کننده تا طبقه 146 بالا بروید.

هزینه بازدید از برج خلیفه برای کودکان 165 درهم و برای بزرگسالان 315 درهم است.

برنامه بعدی شما در روز اول می‍­تواند رفتن به مرکز خرید و تفریحی امارات مال باشد.

بازدید از مرکز خرید امارات مال

مرکز خرید و تفریحی امارات مال، یکی از بزرگ‍ترین مراکز خرید و تفریح در دبی است. این مکان شامل سالن های سینما، پیست اسکی سر پوشیده دبی و رستوران­‍های درجه یک متناسب با هر سلیقه‍­ای است که شما می توانید بعد از بازدید از برج خلیفه به این مکان بیایید و غذایی با کیفیت میل کنید.

توصیه ما برای برنامه شب گشت و گذار در خیابان رقه است. خیابان شب زنده و پر از کافه‍­ها فروشگاه­‍ها و رفت و آمد گردشگران و بومیان و اجراهای خیابانی هنرمندان مختلف که مطمئنا می توان بینهایت لذت برد.

روز دوم :

صبح روز دوم را می­‍توان با ساحل جمیرا شروع کرد.

منظره زیبای خلیج فارس و ساحل زیبا با شن­‍های سفید و همچنین دیدن مجموعه پالم که مجموعه جزایری ساخته دست انسان به شکل نخل است مطمئنا خالی از لطف نیست.

می­‍توانید بهترین شاورما­ها را در رستوران­های مجموعه پالم امتحان کنید. همچنین انواع شیرینیها و خوردنی­‍های خوشمزه دیگر به علاوه فروشگاه ­هایی برای خرید می‍­توان در این مکان یافت.

مگر می­‍شود به دبی رفت و به تور سافاری صحرا نرفت؟

سافاری صحرا در دبی با ماشین­‍های مخصوص صحرا برگزار می­‍شود. شما می توانید هیجان مطلق را در این تور تجربه کنید. شن­‍های طلایی دبی را از نزدیک لمس کنید و با سافاری بر روی آن ها هیجان را تجربه کنید و در نهایت شب را در دل زیبای کویر و زیر اسمان پر ستاره­‍ی آن سپری کنید. با غذاهای خوشمزه عربی، موسیقی شاد، طرح حنا بر دست و …

روز سوم:

امروز ما به شما دبی مال را پیشنهاد می­‍کنیم.

دبی مال، بزرگ‍ترین مرکز خرید جهان به شمار می آید.

بازدید از دبی مال می‍تواند تجربه­ای تکرار نشدنی را برای شما رقم بزند.

در این مرکز، خرید حداقل کار ممکن است. از سینما­های خاص گرفته تا مراکز اموزشی در مورد تاریخ و یا مراکز تفریحی و سرگرمی مانند پاتیناژ و آکواریوم زیر اب و … .  بازدید کامل از دبی مال می­‍تواند کل روز شما را پر کند اما ما با تصور به اینکه شما فقط سری میزنید برنامه دیگری نیز برای شما در نظر میگیریم.

کروز بر روی رودخانه

می‍توانید عصر و شب آخرین روز خود را در دبی مارینا و بر روی کروز بگذرانید.

می‍توانید منظره غروب دل­‍انگیز خورشید را در دبی مارینا و آب های اطراف نگاه کنید و نهایت لذت و آرامش را بعد از 3 روز زیبا در دبی تجربه کنید.

در این کروز 2 ساعته شما می‍توانید برج العرب، جمیرا و پالم را نیز مشاهده کنید. مکانهایی که حتما در این 3 روز با آن ها اشنا شده‍­اید.

در این کروز می­‍توانید علاوه بر لذت بردن از مناظر زیبا و تماشای غروب خورشید از غذای بی ‍نظیر نیز بهره ببرید.

3 روزه شما در دبی تمام شد. نگران نباشید با اینکه زمان شما اندک بود با برنامه ­ای که ما برای شما در نظر گرفت توانستید بهترین و اصلی‍ترین مراکز تفریحی و خرید این شهر را ببینید.




:: برچسب‌ها: دبی , هیپوتریپ , تور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: